- Naam, voornaam - E-mailadres - Telefoonnummer - Naam van de cursus of opleiding - Startdatum van de cursus of opleiding - Naam van de docent - Omschrijving van de klacht
Wij zullen binnen 10 werkdagen uw klacht in behandeling nemen en een onderzoek doen naar de klacht.
Uw klacht wordt binnen 4 weken afgehandeld. Is er echter meer tijd nodig voor het onderzoeken van de klacht, dan informeren we u over de termijn waarbinnen we u uitsluitsel kunnen geven over de klacht.
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en alle gegevens worden tot 6 maanden na het volledig afhandelen van de klacht bewaard. De verantwoordelijke voor het afhandelen van de klachten is Nathalie Vinck (directie).
2. Beroepsmogelijkheid
Bent u het niet eens met onze bevindingen of ons voorstel voor het oplossen van de klacht? Dan kunt u een beroep doen op een onafhankelijke derde. Let wel, deze procedure kan enkel opgestart worden na het doorlopen van de bovenstaande procedure. Door in beroep te gaan, vervallen eerdere aangeboden voorstellen om tot een vergelijk te komen en zal enkel het oordeel van de mediator bindend zijn voor beide partijen.
Nederland: Betreft de klacht een opleiding op een Nederlandse vestiging? Dan dient u zich te wenden tot De Geschillencommissie.De Geschillencommissie Postbus 90600 2509 LP Den Haag www.degeschillencommissie.nl 070 3105310
België: Betreft de klacht een opleiding op een Belgische vestiging? Dan dient u zich te wenden tot Dhr. Mario Blokken (freelance mediator):Mario Blokken m.blokken@gmail.com
Wanneer u een beroep doet op een van bovenstaande instanties dient u de volgende informatie mee te sturen:
Omschrijving van uw klacht
Onze reactie op uw klacht
Begeleidende brief aan de mediator
Wij zullen ons aanpassen aan het oordeel van de mediator en zullen ons hiernaar schikken.
Altijd in de buurt9 leslocaties door heel Nederland en België
Meld je aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief. Zo blijf je op de hoogte van de laatste nieuwtjes in de branche en informeren wij je over tips en weetjes!